♥فرقے نمیکند♥
ܔܜܔᗩƪѺѻѺѻѺѻᘉܔܜܔ
ılıllılıll ♫♪یهـ آبانے مخاطبــــ خـاص کســےنیـسـت خواستـِــ همه مخاطبـــ هاسـت...♪♫ ılıllılıll
برچسب:,
♥فرقے نمیکند♥

  

فرقـے نمـے کند !! بگویم و بدانـے ...!

یا ... نگویم و بدانـے..! فاصله دورت نمی کند ...!!!

در خوب ترین جاﮮ جهان جا دارﮮ ...!

جایـے که دست هیچ کسـے به تو نمـے رسد.: دلــــــــــــــم.....!!!

 



نظرات شما عزیزان:

امرتات
ساعت18:48---6 بهمن 1392
سلام آجیییییییییییییییییی. مثل همیشه عالیییی .
مرســــــــــــــــــے عسیسه دلم


♥♥ßäĥäřę♥♥
ساعت20:20---4 بهمن 1392
این منو توییما.خخخخخخخخ

اونکه گیتار دستشه تویی.واااااااااااای اینجا چقدر لاغر بودیما خخخخخخخخخخ
خخخخخخخ اره لامصوووو یادش بخیر عجب دورانی داشتیم!!!!!!!!!!!!!!!!


farzan
ساعت9:32---3 بهمن 1392
♥ بهانه های دنیا تو را از یادم نخواهد برد ، من تو را در قلبم دارم نه در دنیا ♥
لایک


الهه ... نمکدون
ساعت21:35---2 بهمن 1392
سلام خانمی ممنون که بهم سر زدی

منم اومدم
شلوووووووووووووووووم مرســــــــــــــــــــــے


سپهرا
ساعت1:39---2 بهمن 1392
چه شلوغ بازی در اوردی اینجا(:
ههه ههه ههه خوووو دیگه ما اینیم!!!!!!!!!!!!!!


سجاد
ساعت22:54---1 بهمن 1392
وب خیلی خوشگله
مرســـــــــــــــــــــــــــے


سوگل
ساعت20:13---1 بهمن 1392
عزیزم وبت نازه

اینم وب منه تازه راش انداختم نخندددددددددددددددد

با لینک موافق بودی

لینکم کن خبر بده تا لینکت کنم
شلوووووووووووم مرسے باوشه نفسی من لینکیدمت توام بلینک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ || ܔܜܔↁ〇Ḱᖺᓰ ܔܜܔ